Special pentru Travian S7

Te-ai saturat de reguli stupide, fitze si alte pretentii?
Stii ca esti un jucator bun si vrei sa te afirmi?
Ai spiritul jocului in echipa?
Cauti o aliantza care sa-ti inteleaga nevoile si sa-ti fie aproape atunci cand ai nevoie?
Daca ai raspuns afirmativ la precedentele intrebari inseamna ca esti pe drumul cel bun!
Solutia ideala pentru tine este Clanul Ciomagesti, pe scurt C.C.
Politica noastra este simpla; nu trebuie decat sa cresti si sa te dezvolti armonios si sa faci din Travian un mod de a-ti petrece timpul liber si de a lega prietenii. Ba mai mult! Odata intrat in aliantza, dupa 15 zile de la aderare vei primi un bonus de 500 de resurse la alegere din partea fondatorului si a celorlalti membrii cu functii speciale. Pentru mai multe detalii contactati fondatorul aliantei, si anume Kinder.
Va asteptam!

18 noiembrie 2008

Prefata

Probabil ca te intrebi…da, cu tine vorbesc acu, tu care citesti aceste randuri…probabil ca te intrebi ce rost are blogul asta. Ei bine toata lumea a auzit de clanul Soprano, insa nu toata lumea a auzit de clanul Ciomagesti. Asa ca mi-am luat inima in dinti, am pus piciorul in prag, m-am impiedicat si dupa ce mi-am luat un avant suficient de mare cat sa decoleze un avion, am hotarat ca e timpul sa fac si eu ceva pentru satul meu de bastina. Si cam ce as putea eu face m-am intrebat…cum i-as putea duce numele peste mari si tari. Si dintr-o data m-a traznit ceva; ce credeti ca era…o idee mai frate, o idee geniala, se numea BLOG. In felul asta a luat nastere Clanul Ciomagesti!

Niciun comentariu:

Lumea Ciomagesti

"daca esti atacat, scoate ciomagul la inaintare" o buna zicala din popor