Special pentru Travian S7

Te-ai saturat de reguli stupide, fitze si alte pretentii?
Stii ca esti un jucator bun si vrei sa te afirmi?
Ai spiritul jocului in echipa?
Cauti o aliantza care sa-ti inteleaga nevoile si sa-ti fie aproape atunci cand ai nevoie?
Daca ai raspuns afirmativ la precedentele intrebari inseamna ca esti pe drumul cel bun!
Solutia ideala pentru tine este Clanul Ciomagesti, pe scurt C.C.
Politica noastra este simpla; nu trebuie decat sa cresti si sa te dezvolti armonios si sa faci din Travian un mod de a-ti petrece timpul liber si de a lega prietenii. Ba mai mult! Odata intrat in aliantza, dupa 15 zile de la aderare vei primi un bonus de 500 de resurse la alegere din partea fondatorului si a celorlalti membrii cu functii speciale. Pentru mai multe detalii contactati fondatorul aliantei, si anume Kinder.
Va asteptam!

21 noiembrie 2008

Inger si demon

O iubesc!!! Si asta cred ca spune totul...este cea mai importanta persoana din viatza mea, este aerul fara de care nu as putea trai, este raza de soare care imi lumineaza viatza, e pur si simplu EA...in rest, nimeni si nimic nu mai conteaza. De fiecare data cand ma gandesc la EA imi vin in minte o mie de cuvinte, cuvinte frumoase, insa nu i le pot spune..."de ce oare?". Poate pentru ca nu mi se par suficiente, poate pentru ca eu cred ca ea e deasupra lor si nu exista cuvinte destul de frumoase k sa o descrie exact asa cum e...perfecta.
Insa astazi am facut-o sa planga, am facut in inger sa planga:( !!!

IARTA-MA TE ROG!!!

Un comentariu:

Kinder spunea...

era vorba despre mine aici??

Lumea Ciomagesti

"daca esti atacat, scoate ciomagul la inaintare" o buna zicala din popor